június 24. vasárnap 21:00
Bős, Szlovákia, Szarvas Park, Nagyszínpad
június 30. szombat 20:00
BUDAPEST, BARBA NEGRA TRACK!! Az egyetlen koncert idén Budapesten! A 2019-es Aréna előtt.


2018.06.30.
BUDAPESTEN csak egy x!!!! Barba Negra Track!

Idén nyáron csak egy alkalommal lép fel a KARTHAGO Budapesten! Viszont azt ki ne hagyd! Óriási lesz! Barba Negra Track, 19:00 órakor! Vendég a Xenon.

2018.05.05.

 Ismét klassz hosszú hétvégénk volt, alaposan beizzítottuk a nyári turné elejét! A komáromi totális őrület után, másnap visszatértünk régi "hőstetteink" nagy-nagy színhelyére, Tokajba! Aki ismeri...

2018.04.28.

 Három évvel a legutóbbi komáromi KARTHAGO koncert után, ismét itt játszottunk tegnap este. Ezúttal az Erőd színpada helyett a gyönyörű Jókai Liget nagyszínpadán, és ismét hatalmas rajongó tömeg...





Rajongói levelek

Tájékoztatunk, hogy az oldal moderált, a KARTHAGO zenekar fenntartja a jogot arra, hogy stílusában vagy tartalmában ide nem illő, sértő módon közzétett hozzászólásokat ne publikálja.


Név:
E-mail:
Bejegyzés:
Kérem, írja be a képen látható karaktereket:


P. István
Kedves Karthago, tisztelt Szigeti Ferenc zenekarvezető!

Nagyon-nagyon okosan tették, hogy abbahagyták ezt az Önöknek rangon aluli és méltatlan cikkezést és levelezést ezzel a bajai "szervező" senkivel!
Ez sajnos itt egy eléggé közismert féreg Bátaszéken, néhány bukott, elbaszott koncerttel próbálkozott, de az Önök kis-lábujjához sem érhet!
Higgye el, nem méltó maguknak, egy ilyen nullával egyáltalán vitába állni!

Önök egy országosan, sőt Európában is maximálisan elismert legendás nagy csapat, a legjobbak közül, kár időt fecsérelni egy ilyen senkire.

Nem is értem, hogyan képzelte, hogy pénz nélkül hív meg zenekarokat Bajára?!

Ez pont olyan, mintha Pécs városa ugye meghívta Sealt egy koncertre, majd amikor már itt van, közlik vele, hogy ja, bocs pénz az nincs... Vagy a Hegyalján a Motörhead-et nem fizetnék ki... Szerintem egyik sem vállalná a bulit, azonnal sarkonfordulnának és soha többé Magyarországnak még a közelébe se jönnének!

Önöket kérem tehát, tegyék a dolgukat, játszanak jókat mindenfelé, legyen sok szép sikerük, és azért egyszer jöjjenek el valóban Bajára és akár Bátára is, mi nagyon-nagyon szeretnénk és várjuk!

Ne úgy emlékezzenek Bajára, hogy itt átvágták Önöket, kérem!!!

Tisztelettel: P.István, Bátaszék. (És még nagyon sok barátom!)

A Karthago válaszol:
Tisztelt P. István!

Már valóban lezártuk a bajai ügyet, és a levelezést is ebben a témában.
Az Ön levelére csupán azért válaszolunk így utólag, mert egyfelől nagyon igazat írt, okosan és jókat, viszont csak részben van igaza! Mert nem értünk egyet mindenben, különösen a pejoratív, bántó jelzőkkel van problémánk!
Mi nem szeretnénk bántani a szervezőt, Kovács Norbertet, és nem tisztünk minősíteni sem, bár az adott helyzetben akkor, valóban nagyon mérgesek voltunk rá.
De a jószándékát nem kérdőjelezzük meg, végül is szeretett volna egy klassz KARTHAGO bulit szervezni, ami számunkra egyfelől pozitív.
AZ, hogy nem volt erre kellő fedezete, az valóban hiba, és ott, abban a pillanatban végzetes hiba volt, mert ezzel egyfelől tönkretette a saját addigi munkáját, másfelől a KARTHAGO koncertjét is.

De mi bízunk a korrektségében, és várjuk a rendezési elképzelését a zenekar és főleg a közönség felé is. Nagyon reméljük, hogy hamarosan megoldja.

Viszont, amennyiben egy idő után nem látunk erre utaló jeleket, és konkrét intézkedéseket, akkor természetesen ismét elővesszük a dolgot, és igen széles körben tájékoztatni fogunk mindenki erről.

Nos, esetleg akkor lehet elővenni a lesújtó jelzőket. Reméljük erre nem kerül sor. Addig viszont kérjük a visszafogott, kulturált fogalmazást és írásmódot.

Üdvözlettel: a KARTHAGO!.
ui: ja, és Bajával természetesen semmi bajunk!!! Csoda kedves város!
Tisztelt Szigeti Ferenc!
El sem tudja képzelni, hogy mióta vadászok a Nyári emlék c. számra! Ifjúkoromban a klubdélutánokon szinte csak ez a kislemez forgott a korongon. Felnőtt lettem, 55 éves, és azóta csak egyszer hallottam a Poptarisznyában.
Nagyon kérem, hogy ezt a gyönyörű dalt, ha teheti, legyen szíves elküldeni, hogy letölthessem, mert sehogyan sem sikerül. Újra szeretném élni a fiatal, tini éveimet, ezzel tudnék igazán emlékezni. Köszönöm. Tisztelője: Julianna.

A Karthago válaszol:
Kedves Julianna!
Megpróbálunk segíteni, de nem lesz egyszerű... A Nyári emlék c. dal egy kislemezen van a Sigma együttestől, amelynek a gitárosa volt Szigeti Ferenc, és ő is írta a számot. Először is ezt a kislemezt kell megszerezni, azután talán már sokkal könnyebb lesz a dolog.
Szíves türelmét kérjük, próbálkozunk.
A TEAM.
Kedves, Drága KARTHAGO!!!!!

Jó látni és olvasni a rajongok leveleit, hogy mindenki egyetért a zenekarral!!!!

Ez az ürge, csupán annyit akart,szerintem, a zenekart nem fizeti ki, Ők úgysem merik megtenni a jó hírnevük miatt, hogy nem lépnek fel, a jegyek eladásából pedig van pénze..., de tévedett !!!!
Ha tökös gyerek,megcáfolja!!!

DE, most mondom,azt verje ki a fejéből,ha a zenekart azzal a szöveggel akarja lejáratni, hogy a kavicsot(pénzt) megkapták,de kevés volt a néző, azért nem vállalták a fellépést, vagy valami hasonlóval.

Az ürgének emlékeztető:

2009. július Mezőkövesd.

párszáz néző, eső,szél, vihar. sz.....rá ázzzztunk,nem volt bajjjj,észre sem vettük, a KARTHAGO úgy nyomta a zenét, mintha 10 ezer ember előtt játszana!!!!!!

Tudjuk, nehéz döntést kellett akkor hozni, de szerintem minden KARTHAGO rajongó Veletek van!!!!!!


Ugye túltettétek már magatokat a bajai koncerten, és ugye nem álltok meg a csillagos égig??????????






Sziasztok Karthago! Sziasztok rajongók!
Bocsi, hogy megint a bajai koncerttel hozakodok elő, de van itt valami. Olvastam alább, két rajongó is azt kérdezte, hogy meg lesz-e tartva a bajai koncert. Fura nem? A szervező gondolhatta, hogy pénz nélkül nem vállaljátok a koncertet, ez pedig kiszivárgott. Így elterjedt a hír, hogy esetleg nem lesz Karthago. Aztán válaszul mentik, ami menthető: lesz buli, nehogy már otthon maradjanak az emberek a pénzükkel. Ez a feltételezésem.
Amúgy igazatok van, hogy nem hagytátok magatokat.
Én láttam a debreceni koncertet csúcs volt, remélem a nyáron még eljutok egy helyszínre drága Karthago. Addig is megyek DVD-t venni, ha kapható már. Millió puszi.
Gabica

A Karthago válaszol:
Aranyos vagy, figyelmes, köszönjük!
A KARTHAGO.
xxxxxxxxxxxxxxx

A Karthago válaszol:
Kedves Csaba!
Köszönjük leveled, amelyben elmondod, hogy felvetted a kapcsolatot a bajai szervezővel, Kovács Norberttel, Bátaszéken.
Ahogy írod, állítólag ő azt mondotta neked, hogy aki visszaküldi a karszalagját, az ő címére, annak majd visszaküldi a pénzét...
Íme ezt itt közzétettük.

Megjegyzésünk:
Ameddig Kovács Norbert nem ad felhatalmazást arra, hogy a címét itt megadjuk, addig ezt természetesen nem tehetjük meg.
A Team.
Abba kellene már hagyni a bajai koncertet,senki nem várhatja el senkitől sem hogy ingyen dolgozzon,és ezt azért írom így mert igenis kemény munka van egy fellépésben,még mi szórakozunk a zenész melózik.Nyugodt szívvel mondom hogy a KARTHAGO KISÚJON BEBIZONYÍTOTTA.TISZTELET A MESTEREKNEK!!!!!
Micsoda mocsok ez a szervező Kovács!!! Ilyet írni ide a honlapra, álnéven! Azt hiszi nem lóg ki a lólába? Undorító!
Átbassza a zenekart a közönséget mindenkit és itt próbál mesedélutánt tartani. Fizesse vissza a belépőket és a zenekart!!! Simlis genya! Megtaláljuk!!!
SZT. Baja.

A Karthago válaszol:
Kedves Tibor! Nem kell eldurvulni. Csak nyugodtan, úriemberként, ha lehet.
Köszönjük a zenekar nevében.
K
Kedves Karthago, kedves Rajongók!
Én személyesen ismerem az elmaradt bajai koncert szervezőjét. Tudom milyen hazai nagy zenekarokat hozott már Bátaszékre (Deák-Bill, Kalapács, Tunyogi Rock Band...), soha senkivel nem volt konfliktus anyagi dolgok miatt. Lehet, hogy felelőtlenség anyagi fedezet nélkül szervezkedni és abban hinni, hogy ilyen nagy szabású rendezvényen mint a halfőző népünnepély százezer emberből lesznek annyian kíváncsiak erre a programra , hogy az fedezi a költségeket naiv dolog. Mit is remélhetett volna, hisz a KARTHAGO zenekarról volt szó, a magyar rock legendás alakjairól. Olykor az ember rákényszerül olyan lépésre, ami anyagilag és erkölcsileg komoly helyzetbe sodorhatja és ha rosszul sül el a dolog oda kell állni a felbőszült rajongók elé, állni a "pofonokat". Hozzáteszem érthető a rajongói elkeseredés és a zenekar védekezése, de teljesen inkorrekt a címét kirakni, mert ahogy a helyszínen nem tűnt el, úgy gondolom a hivatalos lépések ellen sem fog kibúvót keresni.
Amit biztosan tudok - ez elég személyes dolog ebben a történetben a szervező részéről- nem nyaralni ment volna a bevételből, hanem arra költötte volna akit a világon a legjobban szeret, a beteg Kisfiára.
Ha már a "geci" tartalmú üzenet is kikerülhetett, kérem Szigeti Ferenc Urat, az én üzenetem is jelenjen meg így, ebben a formában! Köszönöm!


A Karthago válaszol:
Kedves "K"!

Talán szerencsésebb lett volna, ha névvel írsz levelet ide, ahogyan azt mindenki más tette.... Így kissé gyanús... Se e-mail cim...

No, de hagyjuk. Ennek ellenére. íme itt van a leveled.

Természetesen, mi nem értünk egyet a "gecizővel" sem, de lám, az ő levele is olvasható.

Tudod, mi borzasztóan sajnáljuk a szervező családi problémáját, már ott a helyszínen is megértettük, és mélyen átéreztük a gondjait.
De ez sajnos semmiképpen nem menti fel az alól, hogy meggondolatlanul, felelőtlenül, és végül is nagyon nem korrekten, azaz tökéletesen fedezet nélkül intézte a koncert dolgait.
Ugyanakkor mi pontosan tudtuk, hogy a korábbi keceli esetet ő is ugyanúgy elítélte, amikor egy ottani vállalkozó simán átverte a fél zenei szakmát, Hobótól, a Kormoránon, a Kárpátián, a Prognózison, a Lordon át a KARTHAGO-t is!
Majd ugyanezt mégis megcsinálta ismét a KARTHAGO-val!

A KARTHAGOnak 31 éve ez volt az első esete, hogy nem vállalta a fellépést, pedig valóban minden készen állt a helyszínen: fel voltunk szerelve a színpadra, átöltöztünk a koncertre, készre behangoltuk a hangszereket, tehát ugrásra készen álltunk ott a színpad mellett!
Csakhogy éppen a pénz nem jött. És éppen attól a vállalkozótól, akitől erre nem számítottunk.

Azt senki nem tudhatja, mennyire megalázó helyzetbe került a KARTHAGO akkor!

Mert mi akartunk játszani, azért mentünk. De ugyanakkor ott volt ez a szervező, aki ígérgetett fűt-fát, kéregetett, hitegetett, csak éppen nem állt rendelkezésére a fedezet!
Ez elmondhatatlan dilemma, amikor mi meg láttuk a zenénkre éhes közönséget. Viszont egyszer és mindenkorra meg akartuk mutatni, hogy nem lehet simliskedve, hitegetve, átrázva másokat, nagykoncertet rendezni a semmiből! Ez enyhén szólva is galádság, bárhonnan is nézzük, és visszaélés a zenekar jóindulatával. Úgyhogy ez alkalommal így döntöttünk.

És a végére még valami: nem a mi tisztünk megítélni, hogy jó, avagy rossz ötlet volt Bajára, a Halászléfőző verseny idejére, egy meglehetősen kieső helyen fizetős programot szervezni, akkor, amikor az egész városban csaknem százezer ember tolong a különböző egész napos ingyenes műsorok, koncertek és színpadok előtt!!?? Lehet, hogy jó ötlet, de az is lehet, hogy nem talált be. Viszont egy igazi korrekt vállalkozónak erre fel kell készülnie, mert ha már meghívott a saját nevében zenekarokat, akkor igenis gondoskodnia kell arról, hogy bármi is történjen, azokat elsőként ki KELL fizetnie, mert ők ezért játszanak, és ezért utaztak le Pestről, vagy éppen Erdélyből!!

Ezt lehet tovább még magyarázni, de részünkről befejeztük, nem kívánunk ezzel többet foglalkozni.
A továbbiakban az ügyvédeké a szó.

A KARTHAGO!
Kedves, Drága KARTHAGO!!!!!!!!!!!

Iszonyú ami történt Baján!!! ahogy írtam: a KARTHAGO-t senki és semmi nem állítja meg!!!!!!!!!

Nagyon sajnálom a közönséget, de szerintem Ők is,így párnap után,megnyugodtak nagyjából, és belátják,hogy ilyen idegállapotban nem lehet játszani!!!!

Tapasztalatból tudom, mindent megtesztek a közönségért,hogy felejthetetlen élményben legyen részünk, akár hányan vagyunk a koncerten!!!!!!!!!!
Azért írtam,hogy nagyjából,mert a kedves bajai közönség sem akarta kihagyni ezt az élményt!!!

A KARTHAGO nem egy zenekar a sok közül, a KARTHAGO már egy FOGALOM!!!!!!

valakik írtak egy számot és a szövegében van egy ilyen rész: ,,... előre vezet a nyílegyenes út...", tovább is tudnám,de már rég hallottam,nem biztos,hogy jól folytatnám.

A CSILLAGOS ÉGIG MEG SE ÁLLJATOK!!!!!!!!!!!!!!







A Karthago válaszol:
Kedves Csaba!
Ez jól esett nekünk, köszönjük.
Egyébként valóban ez volt 31 év alatt az első olyan eset, hogy nem vállaltuk a koncertet, annak ellenére, hogy a helyszínen voltunk, és fel is voltunk szerelve, és a koncertre átöltözve! Úgyhogy azért gondolhatod, mennyire súlyos volt a helyzet! Soha ilyet még nem csináltunk, de nem volt más választásunk!

Üdvözöl a KARTHAGO!
Köszönöm Nektek, a tatai fergeteges koncertet!
Kívánok még sok-sok dübörgést!

A Karthago válaszol:
Mi is köszönjük!!!
A KARTHAGO!
fantasztikus volt a kisújszállási koncert.jó hangulatú,hatalmas dübörgés!!köszi a közös fotókat.
Ez döbbenetes! Hogyan, miért működhetnek ilyen simlis szervező gecik Magyarországon??!! Börtönt neki! Tönkretesznek mindent a gennyes harácsolásukkal. Mit számít nekik egy hatalmas rocklegenda, vagy a közönség,vagy bármi? Csak a saját kis pofátlan üzleteiket farigcsálják, simlis módon mindenkit átb..szva! Ha megtalálom ezta Norbert gyereket, kinyúvasztom az biztos! bajai vagyok és megtalálom Bátaszéken!
V V nem viccel!

A Karthago válaszol:
Jó-jó, de azért csak lassan a testtel Vendel! :-)) Jó neved van! :-))

Üdv: a Banda.
Nem hittem a szememnek. Többször olvastam végig a hírekben és a rajongói levelezésben a Karthago és a Rajongók írásait.Ilyen nincs , amit ebben az országban emberek meg mernek tenni.
Mélységesen együtt érzek a közönséggel és a zenekarral,abszolút megértem mindkettőjüket,
hiszen én is mentem volna Bajára csak közbe jött a munka.A guta ütött volna meg ha elutazok Budapestről a semmiért. Remélem olvassák a Karthago honlapját más koncertszervezők és innen most már tudni fogják mire is számíthatnak az elkövetkezendőkben az ilyen esetekben.
Remélem azért majd sikerül pótolni ezt a koncertet.

Maradok tisztelettel rajongótok:Tomi
Na igen, eddig eszembe sem jutott, mint zenésznek, ha velünk csinálnának ugyanilyen valamit, akkor tutira kivernénk a balhét, de semmiképpen nem tudnánk a közönséget szolgálni, mivel mi is emberek vagyunk, bizonyos dolgok nekünk is fájnak. Mindenkit kérek, ha nem is érti ezt meg, ne terhelje a zenekar lelkét vádakkal, ha ezek adott szempontból érthetőek is. Tamás, és a többiek: nektek sok sikert, és remélem, hogy a következő halfőzésen a főtéren lát titeket Baja városa! :D
Én teljesen megértem a zenekart! Én is a koncertre mentem, és nagyon szerettem volna látni ezt a csodás, legendás csapatot. Viszont, ha én vagyok a zenekar, és velem teszik ezt meg, én sem álltam volna ki jókedvűen, mosolyogva, minta mi sem történt volna!
Ellentétben az előttem szóló Beával, úgy gondolom, hogy abszolút nem volt adott minden egy jó bulihoz!
Azaz éppen a Karthago felléptidíja nem volt adott. Az, hogy ők ott voltak, éppen a jószándékukat bizonyította!! Mert valószínűleg akartak játszani, hiszen azért jöttek hozzánk. De ez a geci szervező tönkretette az egészet, úgyhogy kedves Bea, te semmiképpen ne a zenekart hibáztasd. Én, két barátommal, és az ott jelen lévő szemüveges ügyvéd úrral, hétfőn feljelentést teszünk a honlapon is feltüntetett rendező iroda ellen. Ez valami, nem a sipákolás a zenekarral!
Ha érted egyáltalán amit írtam...

G. Gábor, Baja.

A Karthago válaszol:
Nos, ez elég konkrét!!! Köszönjük Gábor!

Üdv: a Banda.
Kedves Tamás és Zenekar! Mi is ott voltunk tegnap Baján. Mi is sajnáljuk a történteket, viszont van egy-két dolog amit nem értek és nem értek egyet vele. Sokan dolgoznak ingyen vagy éhbérért nagyon sokszor, akik vállalkozók vagy multik alkalmazottai (ha nem tennék, másnap nem kéne menni dolgozni). Ha Ti megkaptátok a fellépti díj töredékét, mint ahogy a közleményetekben írjátok, legalább egy számot játszhattatok volna nekünk, rajongóknak. Amikor a színpad mellett beszélgettünk ezt sem értettem, mert azt mondtad, hogy Ti azért jöttetek hogy játszatok, mi pedig azért mentünk és fizettük ki a belépőt, hogy Titeket meghallgassunk, így minden adott volt egy jó bulihoz.
Mi Pécsről érkeztünk, kb. 6 óra munkabért jelentett számunkra kifizetni egy-egy belépőjegyet, plusz az útiköltség. Mi is éjjel 3-ra értünk haza, mivel a rendőrséget megvártuk, reménykedve abban, hogy valamit csak visszakapunk a pénzünkből. Igaz mi csak 220 km-t utaztunk...Óriási csalódás volt, amikor azt mondtad, hogy Neked lenne jobb dolgod is, pl. meccset nézni...Mit várjak el egy mai fiatal előadótól, zenésztől, ha a "Nagyöregektől" ezt kapjuk...Nagyon szomorú vagyok. Tisztelettel: Bea

A Karthago válaszol:
Kedves Bea!
Köszönjük a leveled. Sok mindenben egyet is érthetnénk Veled, ha mi nem ismernénk pontosan a hátteret. Amit Te ne ismersz. Itt nem arról van szó, hogy mi inkább meccset néztünk volna szívesebben, mert minket azért a foci annyira nem érdekel. De, ha nincs ez a tegnapi koncert, akkor nyilván a döntőt néztük volna. De, mivel ez a nagyszerű szervező lekötötte a zenekart aznapra, így természetesen leutaztunk a koncertre. Nyilván arra gondolt Tamás, hogy nekünk nem kötelező koncertezni! Ha van felkérés, akkor megyünk, örülünk neki, és játszunk is, mint az összes többi, kb. harminc koncerten a nyáron. Ha nincs koncert, meccset nézünk.
De amikor az aláírt és lepecsételt szerződés ellenére a helyszínen közlik velünk, hogy csak a technikai költségekre van pénz, akkor senki nem lelkes. Mert, -ahogyan korábban is írtuk, mi nagyon szeretünk zenélni, együtt muzsikálni, de ezzel nem lehet, és NEM SZABAD VISSZAÉLNI!!! Márpedig a szervező ezzel akart visszaélni! Azzal próbálkozott, hogy nem baj, ha ő nem fizet, azért mi csak játszunk, ha már itt vagyunk! Ez pedig súlyos pofátlanság. Csak gondolj bele egy picit! Valamint azt is képzeld el, mi történik akkor, ha a Te elképzelésed szerint "csak" egy számot játszunk...Ennek mi értelme lett volna??!! Konkrétan semmi....
Tudod a KARTHAGO 31 éves profi csapat, bármikor, bármilyen körülmények között tudunk igen jól játszani. Meg is tettük már többször, hasonló helyzetben, hogy akár pénz nélkül, avagy jótékonyságból koncerteztünk. Amikor ezt tudjuk előre, és a mi szándékaink szerint történik. De itt sajnos egy konkrét átverésről volt szó, és ha te ezt sehogyan sem érted meg, akkor mi nagyon sajnáljuk. Mi azt tettük, amit a lelkiismeretünk diktált: nem hagytuk magunkat sokadszorra is átverni!
Ennek pedig a világon semmi köze a Nagy öregekhez, vagy a fiatal zenészekhez. Ennek a tisztességhez és a korrekt jószándékhoz van köze, amikor egy helyi vállalkozó még arra sem képes, hogy visszaadja a közönségnek az általa beszedett belépők árát egy rendezvényen, ami miatta hiúsult meg.
Ennyi.

Üdv: a KARTHAGO!
Éva, Jutka, Márti és Zsanett
Nagyon-nagyon sajnáljuk, hogy elmaradt a KARTHAGO Baján! Hónapok óta vártunk erre a rocktörténelmi eseményre, és jól hoppon maradtunk. Nagyon rá voltunk kattanva már a bandára! Húúúúú!
De sajnos megértjük a problémát és a zenekart is, nem hibáztatjuk a Karthagot ezért! Reméljük ez a Kovács Norbert nevű csaló elnyeri méltó büntetését.

A bajai boszik puszilnak benneteket!

A Karthago válaszol:
Nagyon köszönjük. Reméljük találkozunk a Boszikkal hamarosan!! :-)))
A Banda.
Elnézést a korábbi felháborodásomért. Nem arról van szó, hogy titeket nem értelek meg, csak nyilván nem kis csalódás volt a tegnapi. Nem a pénz miatt, hanem mert fel voltunk már pörögve. Remélem, hogy a jövőben nem lesznek ilyen átverések, amelyek miatt sokan titeket hibáztatnak. További sok sikert!

A Karthago válaszol:
Kedves Csaba!
Őszintén örülünk második levelednek, és főként, hogy megértetted a KARTHAGO álláspontját. Hidd el, nekünk legalább annyira rossz volt nem játszani ott tegnap este, hiszen azért mentünk Bajára! És láthattad, mi hiánytalanul ott voltunk, és nagyon szerettük volna megmutatni a bajaiaknak a KARTHAGO őrületes koncertjét! Ez nekünk legalább annyira rossz volt, mint nektek! Hogy egy jópofa hasonlattal éljünk: olyan volt ez tegnap, mint egy beteljesületlen szexuális együttlét! :-)) Megvolt az előjáték, a petting, stb, hiszen odautaztunk, felszereltünk, behangoltuk a hangszereket és vártuk a döbbenetet. Ami azután sajnos elmaradt... Szóval így esett ez, de reméljük nem fog ilyen előfordulni többet.
Üdvözöl a KARTHAGO!
Stefán Károly és családja
Kedves KARTHAGO! Mi is ott voltunk Baján tegnap, pedig messziről, Szekszárdról utaztunk a zenekarért! Borzasztó volt látni, hogy ott áll az együttes, teljes létszámban, és nem tudnak játszani. Félreértés ne essék, mi tökéletesen megértettük a zenekar álláspontját, egy csaló, szélhámos szervező átvert mindenkit. A közönséget is, azaz minket is. Négyen befizettük a belépőt, amit valószínűleg soha sem fogunk visszakapni. Sajnáltuk a zenekart is, mert láttuk, hogy ott vártak majdnem éjfélig hiába a pénzükre. Mi abszolút megértettük őket, csak borzasztóan sajnáljuk, hogy nem láthattuk élőben a legendát!
Talán majd legközelebb.

Üdvözlettel:
a Stefán család.
Szandra
Sziasztok!
Nagyon sajnálom a Bajai koncertet, több okból is! Nekem ez lett volna az első KARTHAGO koncertem, mert sajnos nem tudok el jutni máshova ahol játszatok!
De viszont vigasz díjként szolgált hogy beszélgettetek velünk és hogy alá írtátok az 500-asom, igaz még hiányzik aláírás róla de remélem nem vette el ez az eset a kedveteket attól hogy a közeljövőben Baján játszatok!

De sajnos volt aki nem csak egy belépő árát fizette ki és nem kis távolságból jött le értetek, őket nagyon sajnálom!
És ami a legrosszabb, szerintem a szervező (szervezők) ki fognak bújni a felelősség alól, meg már jól jártak azzal h rengetegen elmentünk onnan ott hagyva a pénzünket!
De biztosak voltunk benne se így se úgy nem látjuk vissza a jegyek árát!
Tisztelettel: E. Szandra

A Karthago válaszol:
Kedves Szandra!
Ez sajnos valószínűleg így van, ahogyan mi sem látjuk soha többé a pénzünket, ami pedig az érvényes szerződésünk alapján még így is járna, helyszíni lemondás esetén.
Sajnáljuk a történteket, figyeld a honlapot, a további koncertjeink végett, hátha eljutsz valahová.
Üdvözöl a KARTHAGO!

TÁMOGATÓK: